Do końca kwietnia łódzka Fundacja Gajusz prowadzić będzie kampanię społeczną “Dzieci - śmieci”, która porusza temat krzywdzonych dzieci. Przygotowane animacje pokazują historie bicia i znęcania się nad najmłodszymi, uświadamiają jak wiele wsparcia one potrzebują.
Jak informuje Marta Markowska z firmy Bluerank, która wspiera fundację, wizualnie kampania "Dzieci - śmieci" została oparta o animację i rysunek.
"Motyw przewodni to tonące dziecko, które jak się dowiadujemy, tonie w morzu krzywd. W poprzednich kampaniach często wypowiadali się podopieczni fundacji. Tym razem jest inaczej, bo poruszane problemy są bardzo intymne i bolesne. Jednak pokazane w spotach historie Marysi, Damiana i Adasia wydarzyły się naprawdę" - wyjaśnia.
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!