PARTNER PORTALU
  • BGK

Mieszkańcy nie dostawali urzędowych listów. Sprawę rozwiązali dziennikarze

  • JS    8 stycznia 2019 - 23:13
Mieszkańcy nie dostawali urzędowych listów. Sprawę rozwiązali dziennikarze
Krzysztof Sołośnia, dyrektor regionu warszawskiego Poczty Polskiej poinformował dziennikarzy, że opóźnienia to wynik braków kadrowych w placówce (fot. pixabay.com)

Skierowanie do sanatorium, wezwania do sądów i inne ważne listy nie docierały do mieszkańców Mysiadła na czas. Bezradni, poprosili o pomoc dziennikarzy.




Urząd Pocztowy w podwarszawskim Mysiadle nie dostarczał na czas listów. Mieszkańcy tracili możliwość wyjazdu do sanatorium czy przegapiali ważne terminy rozpraw. Zagadkę opóźnień postanowili rozwiązać dziennikarze programu "Uwaga! TVN".

Do jednej z mieszkanek Mysiadła wysłali list, do którego włożyli GPS. Choć wysłany priorytetem, nie doszedł do kobiety ani następnego dnia, ani nawet tydzień później. GSP wskazał, że list leży w urzędzie pocztowym. Przeleżał tam prawie pół miesiąca.

Czytaj też: Samorządowcy nie mają gdzie wrzucać listów. Miasto przypomina: Za brak skrzynki pocztowej grozi 10 tys. zł kary

Po tym czasie dziennikarze udali się do placówki i zapytali o jego losy. Pracownice poczty po 20 min. odnalazły właściwą przesyłkę.

Krzysztof Sołośnia, dyrektor regionu warszawskiego Poczty Polskiej poinformował dziennikarzy, że  opóźnienia to wynik braków kadrowych w placówce. Zapewnił, że rozwiąże problem, zatrudniając więcej listonoszy. Podobno opóźnienia to już przeszłość. Mieszkańcy Mysiadła znów dostają swoje listy na czas.

 

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.