Opole: Niesłyszący dobrze oceniają wprowadzenie języka migowego do ZUS
Jak poinformował Sebastian Szczurek, rzecznik regionalny ZUS w Opolu, niesłyszący mogą komunikować się podczas e-wizyt u ubezpieczyciela przy pomocy polskiego języka migowego.
"E-wizyta to wideorozmowa z ekspertem ZUS, a taką formę kontaktu wprowadziliśmy w październiku 2020 roku. Codziennie z tej opcji korzysta kilkaset osób. Od połowy lutego nasi klienci mogą umawiać się na konsultacje w polskim języku migowym. Pracownik ZUS będzie migać w polskim języku migowym, a to dla osób migających szansa na samodzielne załatwienie sprawy i uzyskanie wyjaśnień na przykład o rentach bądź zasiłkach, bez konieczności wychodzenia z domu" - wyjaśnia rzecznik opolskiego ZUS.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.