PARTNERZY PORTALU
  • BGK
  • BGK

Płock: Urząd Miasta wprowadza zmiany w obsłudze klientów - zaleca drogę elektroniczną

  • PAP    13 marca 2020 - 16:52

Z uwagi na zagrożenie koronawirusem, Urząd Miasta Płocka (Mazowieckie) wprowadza od poniedziałku 16 marca, zmiany w funkcjonowaniu swych placówek, głównie w sposobie obsługi klientów. Zaleca też załatwienie niezbędnych spraw np. drogą elektroniczną.




"Ostatnie dni przynoszą coraz bardziej niepokojące informacje dotyczące rozprzestrzeniania się koronawirusa. Sytuacja staje się bardzo poważna i zaczyna wymagać od nas wszystkich podejmowania odpowiednich decyzji" - oznajmił w piątkowym komunikacie płocki Urząd Miasta.

Podkreślono jednocześnie, że namawia do tego, "aby maksymalnie ograniczyć i przełożyć w czasie - jeśli jest to możliwe - osobiste wizyty w placówkach Urzędu Miasta i skorzystać z możliwości załatwienia sprawy drogą elektroniczną, bądź telefoniczną".

"Od poniedziałku 16 marca 2020 r. każdy, kto przyjdzie do Urzędu Miasta Płocka zostanie obsłużony, zarówno w gmachu przy Starym Rynku, jak i budynku przy al. Piłsudskiego, ale tylko w Biurze Obsługi Klienta" - zaznaczono w komunikacie. Wyjaśniono, że godziny pracy Urzędu Miasta Płocka nie zmieniają się, natomiast zmienia się sposób obsługi klientów w placówce przy al. Piłsudskiego - wszystkie sprawy, które wymagać będą osobistej wizyty np. z zakresu rejestracji pojazdów, dowodów osobistych, meldunków oraz działalności gospodarczej będą realizowane po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu wizyty.

"Wizyty, interwencje zaplanowane u prezydenta Płocka lub jego zastępców zostają bezterminowo odwołane. Można będzie wrócić do rozwiązania problemów po unormowaniu się sytuacji" - oznajmił Urząd Miasta. Dodał, że od poniedziałku do 29 marca zostają też zawieszone nieodpłatna pomoc prawna oraz nieodpłatne poradnictwo obywatelskie. Wskazał też, iż w przypadku przedsiębiorców zachęca do składania wniosków do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej drogą elektroniczną za pomocą profilu zaufanego, bez konieczności przychodzenia do Urzędu.

"Pamiętamy o odpowiedzialności, jaka spoczywa na nas w związku z obowiązkiem zapewnienia miastu właściwego funkcjonowania. Nie wolno nam i nie chcemy wywoływać niepokoju, ale sytuacja zmusza nas do wprowadzenia zmian w sposobie obsługi klientów" - oświadczył Hubert Woźniak z płockiego Urzędu Miasta, wyjaśniając powody czasowej reorganizacji.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.