PARTNER PORTALU
  • BGK

PZU: Po nawałnicach zgłoszono już 33 tys. szkód

  • PAP/MN    25 sierpnia 2017 - 13:51
PZU: Po nawałnicach zgłoszono już 33 tys. szkód
Wciąż trwa liczenie strat po nawałnicach, jakie przeszły przez Polskę w sierpniu. (fot. straz.gov.pl)

W rejonach dotkniętych żywiołem pracują cztery mobilne biura PZU Pomoc. Najwięcej zgłoszonych szkód dotyczy budynków mieszkalnych oraz gospodarczych.




• Po sierpniowych nawałnicach PZU obsłużył już prawie 19 tys. klientów.

• Dotąd zgłoszono prawie 33 tys. szkód - poinformowała w piątek spółka PZU.

• Dodano, że odszkodowanie lub zaliczka przy bardziej skomplikowanych szkodach są na kontach klientów w ciągu siedmiu dni.

Najwięcej zgłoszonych szkód dotyczy budynków mieszkalnych oraz gospodarczych. "W dalszej kolejności są to szkody związane z uprawami oraz pojazdami. Właśnie w tym ostatnim przypadku najlepiej sprawdza się polisa AC w formule 'all risk', która pokrywa szkody nie tylko związane z ruchem pojazdów na drodze, ale także spowodowane wszelkimi innymi zdarzeniami losowymi - przede wszystkim uszkodzeniami wywołanymi przez grad, huragan, podtopienia i inne związane z coraz częściej występującymi gwałtownymi anomaliami pogodowymi w Polsce" - podał ubezpieczyciel.

Jak poinformował PZU, w rejonach dotkniętych żywiołem pracują cztery mobilne biura PZU Pomoc. "25 sierpnia - są w miejscowościach Żnin, Rogowo, Borek Wielkopolski i Września" - dodano. W obsługę szkód zaangażowanych jest ponad 1 tys. pracowników Grupy PZU.

"Dramatyczne wydarzenia spowodowane przez sierpniowe nawałnice uświadamiają nam, jak ważne jest posiadanie dobrej polisy. Dzięki ochronie ubezpieczeniowej poszkodowani mogą odbudować swoje domy czy gospodarstwa i wrócić do normalnego życia" - powiedział Paweł Surówka, prezes PZU.

Ubezpieczyciel przypomniał, że wprowadził uproszczenia w procesie obsługi szkód: w wielu przypadkach wypłaca odszkodowania bez oględzin, ustalając rozmiar szkody na podstawie zgłoszenia, dostarczanych zdjęć oraz rozmów telefonicznych z poszkodowanymi.

Klienci mogą też zgłaszać szkody przez aplikacje mobilne, internet www.pzu.pl i telefon 801 102 102.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
Ze względu na ciszę wyborczą komentowanie zostało wyłączone.

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.