PARTNERZY PORTALU

Usprawnią funkcjonowanie DPS-ów w czasie pandemii

  • PAP/KM    20 sierpnia 2020 - 06:42
Usprawnią funkcjonowanie DPS-ów w czasie pandemii
Nowe przepisy znalazły się w nowelizacji ustawy o delegowaniu pracowników w ramach świadczenia usług (fot. Shutterstock)

Wprowadzamy regulację dotyczącą organizacji pracy w placówkach takich jak domy pomocy społecznej. Chodzi o to, by zapewnić ciągłość ich funkcjonowania w czasie pandemii – poinformowała minister rodziny, pracy i polityki społecznej Marlena Maląg.




Nowe przepisy znalazły się w nowelizacji ustawy o delegowaniu pracowników w ramach świadczenia usług. Ustawa czeka na podpis prezydenta.

- Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że koronawirus nie odpuścił, sytuacja wciąż jest poważna. Dlatego podejmujemy kolejne kroki, których celem jest zapewnienie bezpieczeństwa Polakom, m.in. podopiecznym i pracownikom placówek takich jak domy pomocy społecznej. W odpowiedzi na postulaty samorządów wprowadzamy regulację dotyczącą organizacji pracy w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej, świadczących usługi całodobowo. Chodzi o to, by zapewnić ciągłość ich funkcjonowania w czasie pandemii - powiedziała minister Maląg.

strefa premium

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!