W Łodzi otwarto nową salę obsługi klientów NFZ
"To już kolejna w kraju tak nowoczesna sala obsługi klientów, którą otwieramy po pandemii. To zmiana bardzo zauważalna z punktu widzenia osób odwiedzających NFZ, ale nie jest to jedynie zmiana dotycząca infrastruktury. Generalnie zmieniamy model funkcjonowania naszych sal obsługi, które zamiast być punktem podawczym, gdzie składamy wnioski wydrukowane na papierze, będą stawały się coraz bardziej miejscem, gdzie będziemy pomagali pacjentom przechodzić przez skomplikowany i system polskiej opieki zdrowotnej" - podkreślił prezes NFZ Adam Niedzielski podczas uroczystego otwarcia sali.
Jak dodał, NFZ będzie w swoich obiektach starał się zainteresować ludzi dbaniem o zdrowie i szeroko pojętą profilaktyką. W łódzkiej sali obsługi klienta NFZ pojawiło się m.in. nowe stanowisko doradcy.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.