PARTNER PORTALU
  • BGK

Wybory samorządowe 2018: Pierwszy zyskuje przewagę, ale to najlepszy wygrywa

  • Zbigniew Konarski    13 września 2018 - 11:37

W drugim odcinku rozmów o regułach gry rządzących samorządową kampanią wyborczą 2018 między innymi o tym, jak zaplanować, kiedy i od czego zacząć kampanię wyborczą.




Przede wszystkim nie należy zwlekać. – Ten, kto zaczyna pierwszy, otrzymuje bonus za pierwszeństwo – wyjaśnia doktor Krystian Dudek z Instytutu Publico. – To jest tak zwany „efekt świeżości”. Ponadto ten kto zacznie pierwszy, zwłaszcza mocno i efektownie, zniechęca do wyborczej walki swoich konkurentów. I nadaje ton kampanii...

W trzecim odcinku cyklu „Reguły gry” rozmawiać będziemy z prof. Rafałem Chwedorukiem, politologiem z Uniwersytetu Warszawskiego. Pytamy go o to, czy centralizacja władzy publicznej zagraża idei samorządności. Jak aktywny udział w kampanii wyborczej przedstawicieli rządu wpływa na szanse kandydatów do samorządu startujących z lokalnych, niepartyjnych komitetów wyborczych. I jak traktować obietnice wyborcze.

W poprzednim odcinku: Kampanię wyborczą robi się na przykład na Facebooku...

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (2)

  • kamiz, 2018-09-16 15:04:48

    Szkoda, że tylu kanddydatow nie bierze tego pod uwage
  • AnnaLimanowska, 2018-09-14 03:36:06

    Panowie, świetna rozmowa. Gratuluję. Ogląda się jak ulubiony serial :)



Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.