PARTNER PORTALU
  • BGK

Gdańsk. Tu się żyje. Rusza nowa odsłona kampanii

  • KDS    23 lutego 2018 - 13:51

Klaudyna Hady, współautorka obrazów tworzących nominowany do Oscara film „Twój Vincent”, Basia Ritz, zwyciężczyni programu MasterChef i Aleksander Stańczuk, zastępca kierownika budowy w Korporacji Budowlanej DORACO zostali bohaterami drugiej odsłony kampanii „Gdańsk. Tu się żyje!”. W krótkich filmikach zachęcają do zamieszkania w tym mieście.




  • Gdańsk rozpoczął kolejną odsłonę kampanii zachęcającej do zamieszkania w mieście. 
  • - O udział w projekcie poprosiliśmy „nowych Gdańszczan”, kierując się różnorodnością ich życiowych historii, a nie popularnością - wyjaśnia Anna Zbierska, zastępca dyrektora Wydziału Promocji i Komunikacji Społecznej Miasta Gdańska.
  • Na specjalnie dedykowanej kampanii stronie zamieszczono też szereg informacji o tym, co oferuje miasto. 

W krótkich filmach zobaczymy m.in. znaną restauratorkę, zwyciężczynię pierwszej edycji MasterChef Basię Ritz, reprezentanta Polski w siatkówce mężczyzn Mateusza Mikę oraz współautorką obrazów tworzących nominowany do Oscara film „Twój Vincent”, Klaudynę Hady. Ale - jak podkreślają w magistracie - w tej kampanii wcale nie chodzi o rozpoznawalne osoby.

- Swoich „życiorysów” użyczyli nam także inżynier z firmy budowlanej, świeżo upieczona absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego, która przyjechała do Gdańska z Kaliningradu, motorniczy gdańskich tramwajów czy pracownik naszej gdańsko-sopockiej Ergo Areny – każdy z nich z innego powodu trafił do Gdańska i inaczej go widzi, ale wszystkich ich miasto szczerze zachwyciło – mówi Zbierska.

- Po maturze chciałem się dalej kształcić i rozwijać. Kiedy zacząłem zastanawiać się, jakie mam możliwości w 30-tysięcznym mieście, stwierdziłem, że muszę wybrać czysty pragmatyzm, czyli studia na Politechnice Gdańskiej. Tak zostałem w mieście - opowiada w firmie poświęconym swojej osobie Aleksander Stańczuk, wspomniany inżynier. Jest absolwentem Politechniki Gdańskiej, swoją przyszłość zawodową związał z firmą budowlaną.  

W ramach kampanii miasto przygotowało nie tylko filmy. Osoby odwiedzające stronę internetową www.gdansk.pl/tu-sie-zyje znajdą tam sporo danych liczbowych pokazujących, dlaczego warto związać się z Gdańskiem na dłużej. Dowiemy się, że stopa bezrobocia w Gdańsku wynosi 3,3 proc, zaś w skali kraju jest to 6,8 proc., czy że przeciętne miesięczne wynagrodzenie jest tu o blisko tysiąc złotych wyższe niż średnia w kraju. 

Magistrat zapowiada, że kolejnym krokiem kampanii będzie element edukacyjny, który będzie miał na celu społeczną debatę na temat cech idealnego do życia miasta i zwiększenie świadomości dotyczącej tzw. „well being” - zachowywaniu równowagi między pracą a życiem prywatnym, dbałości o jak najlepszą jakość własnego życia, roli aktywności w życiu człowieka itp.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.




Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.