PARTNER PORTALU
  • BGK

Koszalin Centrum Pomorza - nowe hasło miasta

  • PAP/AK    12 stycznia 2018 - 16:52
Koszalin Centrum Pomorza - nowe hasło miasta
Koszalin. Fot. Wojciech Wrzesien / Shutterstock.com

"Koszalin Centrum Pomorza", logo w kształcie tarczy w kolorach błękitu, granatu i czerwieni, nawiązujące do herbu miasta - to nowa marka i nowe hasło Koszalina, które mają go wyróżniać wśród „stutysięczników położonych między Szczecinem, Poznaniem i Gdańskiem”.




"Poprzednia marka - +pełnia życia+ - obowiązywała 10 lat, niestety uległa swego rodzaju zużyciu; pojawiło się wiele miejscowości i regionów, które używały dokładnie tego samego hasła" - podkreślił prezydent Koszalina Piotr Jedliński podczas piątkowej konferencji prasowej. Jak dodał, kilka dni temu dostrzegł hasło "pełnia życia" podczas alpejskiego Pucharu Świata w slalomie w Zagrzebiu, tylko po angielsku.

Wstępnie władze miasta rozpatrywały jedynie "odświeżenie marki", jednak ostatecznie uznano, że najlepszym rozwiązaniem będzie stworzenie nowej.

"Postawiliśmy na bardzo szerokie konsultacje. Zaczęły się w połowie ubiegłego roku, oparliśmy się na strategii rozwoju Koszalina. Przedstawiciele różnych środowisk: biznesu, nauki, związanych z historią, turystyką wzięło udział w konsultacjach. Łącznie ponad 100 osób" - powiedział Jedliński.

Efektem jest nowa marka i nowe hasło "Koszalin Centrum Pomorza" wraz z logiem w kształcie tarczy w kolorach błękitu, granatu i czerwieni, które nawiązują do herbu Koszalina.

Projekt graficzny logo oraz system identyfikacji wizualnej wykonała za 55 tys. zł firma Rio Creativo ze Słupska. Program promocji, który czeka jeszcze na zatwierdzenie prezydenta Koszalina, opracowali pracownicy Wydziału Komunikacji Społecznej i Promocji UM w ramach swoich obowiązków.

"Mamy ambicje, by stać się wyróżniającym +stutysięcznikiem+ w tej części kraju - między Szczecinem, Gdańskiem i Poznaniem" - oświadczył prezydent Koszalina.

"Koszalin jest naturalnym centrum Pomorza, w momencie, gdy mamy wybudowaną drogę ekspresową S6, gdy jest projektowana S11, Koszalin staje się ważnym ośrodkiem na Pomorzu Środkowym. Staje się ważnym zapleczem gospodarczym dla wszystkich miejscowości nadmorskich, alternatywą dla tych, co mają dość zgiełku, szukają aktywnego odpoczynku i możliwości zrobienia dobrych zakupów" - podkreślił Jedliński.

"Koszalin Centrum Pomorza" ma stać się marką miasta, które stawia na infrastrukturę i gospodarkę, edukację i naukę, kulturę i dziedzictwo oraz turystykę i rekreację. Najważniejsze inwestycje planowane w najbliższej przyszłości to: rewitalizacja Śródmieścia, przebudowa amfiteatru, budowa mariny przy jeziorze Jamno i targowiska miejskiego.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
Ze względu na ciszę wyborczą komentowanie zostało wyłączone.

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.