PARTNERZY PORTALU

Gorzów Wielkopolski: od poniedziałku magistrat zacznie bezpośrednią obsługę klientów

  • PAP/PW    2 maja 2020 - 12:22
Gorzów Wielkopolski: od poniedziałku magistrat zacznie bezpośrednią obsługę klientów
Urząd Miasta Gorzów Wielkopolski (fot. gorzow.pl)

Od poniedziałku (4 maja 2020 r.) Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego częściowo wraca do zasad standardowej obsługi klientów w swoich siedzibach, jednak z zachowaniem możliwych do zastosowania norm bezpieczeństwa – poinformowała dyrektor Wydziału Promocji i Informacji UM GW Marta Liberkowska.




Z powodu ograniczeń sanitarnych wprowadzonych po ogłoszeniu stanu epidemii, gorzowski magistrat zawiesił osobiste załatwianie spraw urzędowych 16 marca br. Od tego czasu pracował zdalnie, a jego klienci mieli kontakt z urzędnikami głównie przez internet.

Od poniedziałku, sukcesywnie urząd będzie wracał to pracy w normalnym trybie. Na razie mieszkańcy będą mogli załatwiać swoje sprawy bezpośrednio w urzędzie od godz. 8 do godz. 14.

"Oczywiście wszystkie osoby przychodzące z zewnątrz do urzędu muszą posiadać środki ochrony osłaniające nos i usta. Mieszkańcy bez osłon nie będą mogli wejść do budynku. Po wejściu obowiązuje dezynfekcja rąk za pomocą dostępnego płynu" - powiedziała Liberkowska.

Obsługa będzie realizowana bezpośrednio na stanowiskach urzędniczych, przy zachowaniu zasady odpowiedniego odstępu między osobami. Klienci będą wpuszczani do budynków przez pracowników ochrony pojedynczo, w zależności od dostępności stanowiska, na którym możliwe jest załatwienie danej sprawy. Przy stanowisku będzie mogła przebywać tylko jedna osoba.

W głównym budynku Urzędu przy ul. Sikorskiego, na sali obsługi klientów będzie można załatwić wszelkie formalności związane z dowodami osobistymi, a w budynku przy ul. Myśliborskiej zostanie uruchomiona obsługa interesantów chcących załatwić formalności dotyczące rejestracji pojazdu oraz związane z otrzymaniem prawa jazdy. Z kolei w budynku ul. Kazimierza Wielkiego będzie można realizować sprawy z zakresu Urzędu Stanu Cywilnego, jednak ciągle jeszcze nie w pełnym zakresie.

Liberkowska przypomniała, że do dyspozycji mieszkańców nadal będą skrzynki do składania korespondencji, dokumentów, pism, a także paczkomaty InPost.

"Pamiętając o ciągle istniejącym stanie epidemii - zachęcamy do załatwiania spraw bez wychodzenia z domu" - dodała.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA





×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.