Partnerzy portalu

Billboardowy chaos nie chce się poddać

W Paryżu jest 2,3 tys. billboardów, w Warszawie ok. 20 tys. Największa reklama w Warszawie ma wielkość 164 mkw., a w centrum Paryża raptem 8 mkw.

Powstaje ustawa mająca chronić Polskę przed zalewem szpetnych reklam - czytamy w „Gazecie Wyborczej".

Tymczasem przedstawiciele firm reklamowych ostrzegają przed nią argumentując m.in., że pochopne decyzje mogą zaszkodzić gospodarce, a branża daje pracę tysiącom osób.

Apelują do prezydenckiego zespołu o konsultacje z nimi. Zespół przeprowadza już konsultacje społeczne w tej sprawie z samorządami oraz organizacjami pozarządowymi.

 

KOMENTARZE0

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!