Partnerzy portalu

Europejskie Centrum Konsumenckie: coraz więcej skarg na odwołane loty czy wadliwą odzież

  • PAP
  • 22 października 2022 - 06:21
Odwołane loty, uszkodzony bagaż czy wadliwa odzież - m.in. tego dotyczą skargi złożone do Europejskiego Centrum Konsumenckiego Polska. W III kwartale br. ich liczba wzrosła o 29 proc. wobec II kwartału, sięgając niemal 2060 - wynika z danych ECK.

"W III kwartale 2022 ECK Polska otrzymało 2059 zgłoszeń od konsumentów, to o 29 proc. więcej niż w II kwartale 2022 r." - wynika z "Kwartalnika ECK" za miesiące lipiec - wrzesień br. W tym czasie 35 proc. skarg dotyczyło transportu lotniczego - głównie zakłócenia lotów, czyli np. odwołania i opóźnienia, zmiany planu podróży, a także problemów z bagażem. Na wadliwą odzież i obuwie czy przypadki niedostarczenia jej skarżyło się 20 proc. konsumentów, a 6 proc. zgłoszeń dotyczyło usług noclegowych i turystycznych.

strefa premium

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE0

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!