PARTNERZY PORTALU
  • BGK
  • BGK

Milion z reklam we wrocławskiej strefie kibica

  • PAP    26 maja 2012 - 11:42
Milion z reklam we wrocławskiej strefie kibica

Wrocławski magistrat szacuje, że uda mu się pozyskać milion zł z reklam umieszczonych w strefie kibica. Miejskich reklam nie będzie na stadionie i w jego okolicach, ponieważ to przestrzenie zarezerwowane dla firm współpracujących z UEFA.




Jak powiedział wiceprezydent Wrocławia Michał Janicki, miejskie reklamy zostaną usunięte ze stadionu, ponieważ na czas turnieju zarządza nim UEFA.

"Ograniczenia dotyczą również okolic stadionu, jednak w tym wypadku nie stanowi to dla nas problemu, ponieważ w tym obszarze nie mamy żadnych reklam" - dodał Janicki.

Kolejnym obszarem, w którym obowiązują wytyczne UEFA co do eksponowanych reklam, jest wrocławski Rynek, gdzie powstanie strefa kibica.

"Tu też są jasne wytyczne UEFA mówiące jaka reklama może się pojawić i w jakim kontekście. Było zagrożenie, że będziemy musieli zasłonić wszystkie reklamy na elewacjach budynków w Rynku, ale udało się od tego odstąpić" - podkreślił wiceprezydent.

Miasto będzie mogło natomiast prezentować reklamy swoich sponsorów w strefie kibica, ponieważ jest jej organizatorem. Tu jednak też UEFA postawiła warunki co do firm, które mogą być reklamowane. Nie mogą być to firmy, które są konkurentami sponsorów UEFA.

Magistrat szacuje, że z reklam w strefie kibica uda się pozyskać około milion zł. Będą to zarówno banery, jak i reklamy wizualne wyświetlane na telebimach, na których będą pokazywane mecze.

Janicki zdradza, że zainteresowanie reklamodawców jest duże. Oprócz tego w strefie kibica znajdą się również reklamy sponsorów UEFA.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.