Partner portalu

MSWiA szykuje zmianę rozporządzenia o zasadach wynagradzania pracowników samorządowych

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji przedstawiło projekt nowelizacji rozporządzenia w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych. Zmiana pozwolić ma na dostosowanie struktury centrów powiadamiania ratunkowego funkcjonujących w strukturach samorządowych do rozwiązań przyjętych w ustawie o systemie powiadamiania ratunkowego.

Do konsultacji międzyresortowych trafił projekt nowelizacji rozporządzenia w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych. Jak tłumaczy MSWiA projekt ten jest skutkiem zmian wprowadzonych zeszłoroczną nowelizacją ustawy o systemie powiadamiania ratunkowego w zakresie stanowisk wykonujących obsługę zgłoszeń alarmowych. Wprowadziła ona nowe stanowiska, obok obecnie występującego stanowiska operatora numerów alarmowych (zatrudnieni są oni w 17 centrach powiadamiania ratunkowego, z których 15 znajduje się w strukturach urzędów wojewódzkich, 1 w strukturach Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej i 1 w strukturach urzędu m. st. Warszawy), tj. starszego operatora numerów alarmowych, koordynatora, koordynatora - trenera.

- Stanowiska te umożliwią awans w ścieżce kariery zawodowej operatora numerów alarmowych i przyczynią się do zmniejszenia fluktuacji kadry operatorskiej – czytamy w uzasadnieniu projektu.

strefa premium

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE0

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!