Partner portalu

PKP Intercity usunęło awarię internetowego systemu sprzedaży biletów

  • PAP
  • 21 lutego 2021 - 19:14
PKP Intercity usunęło trwającą od kilku godzin awarię internetowego systemu sprzedaży biletów - poinformowała w niedzielę PAP rzecznik PKP Intercity Katarzyna Grzduk.

"Udało nam się usunąć awarię. Bilety można już kupować przez naszą internetową stronę" - powiedziała Grzduk.

W niedzielę przez kilka godzin nie działał internetowy system sprzedaży biletów na pociągi PKP Intercity. Jak tłumaczył przewoźnik, doszło do mocnego obciążenia systemu, co było spowodowane dużym zainteresowaniem podróżnych.

Rzeczniczka przypomniała, że cały czas bez problemu, bilety na pociągi PKP Intercity można kupić przez aplikacje mobilne takie jak IC Mobile Navigator i SkyCash.

KOMENTARZE0

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!