Z usług e-skrzynki, która pozwala na odbiór listów poleconych bez wychodzenia z domu, korzysta już 23 tys. odbiorców - poinformowała we wtorek Poczta Polska. Dodano, że w I kw. 2021 roku o 11 proc. wzrosła liczba użytkowników Elektronicznego Potwierdzenia Odbioru.
Z komunikatu Poczty Polskiej wynika, że w podczas pandemii wzrosło zainteresowanie usługami cyfrowymi wprowadzonymi przez spółkę.
"Cyfryzacja to dla Poczty Polskiej strategiczny kierunek rozwoju. Cieszy nas, że dostępne już udogodnienia zyskują coraz większe zainteresowanie. Już od kilku lat przechodzimy transformację biznesową w związku z postępem technologii teleinformatycznych oraz preferencji konsumentów - wskazał cytowany w informacji wiceprezes Poczty Polskiej Krzysztof Falkowski. Dodał, że spółka poszukuje nowych przyjaznych dla klienta rozwiązań i technologii, które będzie wprowadzać. "Jako Wyznaczony Operator Cyfrowy, już od października rozpoczniemy obsługę cyfrową korespondencji urzędów i obywateli" - powiedział.
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!