PARTNERZY PORTALU
  • BGK
  • BGK

Prezesi Regionalnych Rozgłośni PR wyrazili chęć wstąpienia do Komitetu Badań Radiowych

  • PAP    6 lutego 2020 - 19:02

Zarządy i prezesi Regionalnych Rozgłośni Polskiego Radia (PR) podczas Ogólnopolskiego Seminarium Radiofonii Publicznej przyjęli zaproszenie do wstąpienia do Komitetu Badań Radiowych (KBR) - poinformowała w czwartek PAP marketing manager Audytorium 17 Katarzyna Patnaik.




"Prezesi Regionalnych Rozgłośni Polskiego Radia jednomyślnie wyrazili chęć wstąpienia do Komitetu Badań Radiowych, szczególnie teraz, by móc aktywnie brać udział w pracach nad nowymi badaniami, na takich samych zasadach jak wszyscy członkowie" - powiedziała w czwartek PAP Katarzyna Patnaik.

"Oznacza to, że istnieje pełna zgoda i aprobata, by wstąpić do Komitetu Badań Radiowych. Prezesi i Zarządy Regionalnych Rozgłośni rozmawiali o tym podczas seminarium w Wiśle i wszyscy jednomyślnie stwierdzili, że jest to bardzo dobry krok w związku z tym, że pracujemy też między innymi nad nową metodologią badań" - wyjaśniła, dodając, że "ważne, żebyśmy wszyscy w tym w pełni uczestniczyli".

"Zarządy Regionalnych Rozgłośni Polskiego Radia (PR) podczas Ogólnopolskiego Seminarium Radiofonii Publicznej z zadowoleniem przyjęły zaproszenie do Komitetu Badań Radiowych (KBR). Wyrażona podczas ostatniego spotkania KBR, w dniu 14 stycznia, deklaracja o możliwości rozszerzenia Komitetu Badań Radiowych o nowych członków, w tym Audytorium 17 sp. z o.o. jest dla Regionalnych Rozgłośni i dla wszystkich nadawców radiowych milowym krokiem na drodze do zjednoczenia i wzmocnienia pozycji Radia na rynku medialnym" - oceniło Audytorium 17 sp. z o.o. w przesłanym PAP w czwartek komunikacie.

Jak wyjaśniono, "Audytorium 17 wielokrotnie powtarzało, że tylko wspólne i partnerskie tworzenie standardów obowiązujących na rynku radiowym jest w stanie rozwijać nasze medium i zapewnić mu silną pozycję w konwergentnym świecie multimedialnym". Podkreślono również, że dotychczasowy status "obserwatora prac KBR" nie zapewniał Audytorium 17 "równych praw i obowiązków pośród wszystkich nadawców radiowych".

"Tym bardziej cenne jest zaproszenie do grona tych nadawców, którzy wspólnie, już na równych prawach, będą współtworzyć nowe zasady badań, które staną się obowiązującym standardem i walutą rozliczeniową na rynku reklamowym" - czytamy w przesłanym PAP komunikacie.

Aktualnie Komitet Badań Radiowych tworzą Eurozet, Grupa Radiowa Agory, Grupa RMF i TIME SA. KBR dba nie tylko o poprawność realizacji badania Radio Track, lecz również śledzi trendy na światowych rynkach, sprawdzając możliwość ich adaptacji na polskim rynku.

Audytorium 17 to przedstawiciel nie tylko siedemnastu Regionalnych Rozgłośni Polskiego Radia w dziedzinie zakupu czasu reklamowego i planowania kampanii reklamowych, ale także sześciu wyspecjalizowanych programów lokalnych, tzw. anten miejskich i trzech stacji nadających wyłącznie w technologii DAB+. Regionalne Rozgłośnie Polskiego Radia, jako grupa radiowa, mają zasięg ogólnopolski, zachowując cały czas swój indywidualny, regionalny charakter. Audytorium 17 trafia do ponad 36 mln Polaków.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA


Bezprecedensowe w skali Europy forum wielowątkowej dyskusji dotyczącej kluczowych zagadnień dla systemów opieki zdrowotnej. Już 5-6 marca 2020 r. w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.



×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.