Partner portalu

Śląskie: ZTM likwiduje sieć Punktów Obsługi Klienta

  • PAP
  • 4 marca 2021 - 19:28
Działającą dotąd w miastach Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii sieć 40 Punktów Obsługi Klienta systemu Śląskiej Karty Usług Publicznej (ŚKUP) zlikwiduje tamtejszy Zarząd Transportu Metropolitalnego (ZTM). Funkcjonalności punktów mają zostać przeniesione m.in. do internetu.

Sieć Punktów Obsługi Klienta ŚKUP przygotował w poprzednich latach mBank, obsługujący płatności w ramach systemu ŚKUP. Zlokalizowano je, biorąc pod uwagę łatwość dostępu, m.in. w centrach miast czy centrach handlowych. W punktach tych można było m.in. złożyć wniosek o spersonalizowaną kartę ŚKUP, odebrać ją, odblokować oraz zwrócić czy składać reklamacje.

Początkowo punkty te były jedynym miejscem wydawania kart ŚKUP. Wraz z rozwojem epidemii w ub. roku ZTM umożliwił płatną dostawę zamawianych kart do domów, a także bezpłatną - w Punktach Obsługi Pasażera ZTM. W czwartek rzecznik ZTM Michał Wawrzaszek poinformował, że od 22 marca sieć 40 Punktów Obsługi Klienta zakończy działalność.

strefa premium

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE0

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!