PARTNER PORTALU

Umowę PPK w JST warto podpisać do końca 2020 r.

  • Artykuł promocyjny dostarczony przez Aviva.pl    24 listopada 2020 - 13:48
Umowę PPK w JST warto podpisać do końca 2020 r.

Jednostki sektora finansów publicznych, w tym samorządowe, mają czas do 26 marca 2021 r. na podpisanie umowy o zarządzanie PPK z wybraną instytucją finansową. Warto jednak zawrzeć taką umowę już w tym roku, zakładając jej wejście w życie od 1 stycznia 2021. Dlaczego?




Do końca 2020 r. jednostki sektora finansów publicznych mogą zawrzeć umowy o zarządzanie PPK bez obowiązku stosowania prawa zamówień publicznych. Można więc ograniczyć formalności i znacznie uprościć proces wdrożenia PPK.

Warto pamiętać, że zawarcie umowy o zarządzanie PPK w 2020 roku nie wymusza na pracodawcy obowiązku wcześniejszego zawarcia umowy o prowadzenie PPK i tym samym odprowadzania wpłat do PPK. Umowę o prowadzenie PPK można zawrzeć we wskazanym w ustawie o PPK terminie, czyli do 10 kwietnia przyszłego roku.

Jak wynika z naszego doświadczenia przy wdrażaniu PPK w firmach, wiele podmiotów czeka na ostatnią chwilę. Lepiej jednak uniknąć kumulacji, ograniczyć stres i ryzyko pomyłek. 

Dlaczego Aviva?
Jesteśmy doświadczoną i wiarygodną, dużą, prywatną instytucją finansową. Wchodzimy w skład brytyjskiej grupy Aviva, która jest liderem na swoim macierzystym rynku w zakresie PPK. W Polsce już ponad 4200 firm, w tym 400 dużych, powierzyło nam prowadzenie PPK dla swoich pracowników, co dało nam status jednego z liderów rynku PPK. Jesteśmy także na podium najlepszych TFI w Polsce według Rzeczpospolitej (29.10.2020), osiągamy dobre długoterminowe wyniki inwestycyjne naszych funduszy.

Z myślą o jednostkach samorządu terytorialnego przygotowaliśmy szereg rozwiązań, ułatwiających wdrożenie PPK:
• oferujemy sprawną obsługę, gotowość do indywidualnych spotkań, jak również webinaria czy szkolenia online;
• dysponujemy także materiałami komunikacyjnymi PPK, manualami i filmami instruktażowymi dla pracowników i pracodawców;
• pracodawcom ułatwiamy wdrożenie, dzięki możliwej automatyzacji w przekazywaniu danych i wpłat z systemów kadrowo-płacowych bezpośrednio do naszych systemów informatycznych;
• pracownicy uzyskają dostęp do znakomitego portalu MojaAviva, gdzie będą mogli zarządzać 24/7 swoim rachunkiem PPK, wraz z szeregiem benefitów.

W jaki sposób zawrzeć umowę?
Jeżeli JST jest zainteresowana współpracą z nami lub już wybrała Aviva Investors TFI do prowadzenia PPK, prosimy o przesłanie tej informacji na skrzynkę ppk@aviva.com. Następnie ustalimy sposób zawarcia umowy i sprawnie załatwimy formalności.

Więcej informacji o ofercie PPK dla jednostek sektora finansów publicznych, w tym:
• dokładny harmonogram wdrożenia
• opis poszczególnych etapów w procesie PPK
• kontakt do ekspertów

znajduje się na stronie Aviva Investors TFI.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (1)

  • Iwona, 2020-12-06 23:26:55

    Lepiej takich ważnych spraw nie zostawiać na ostatnią chwilę. Mam nadzieję, że ppk u nas również się sprawdzi tak jak w innych krajach. Dodatkowe środki na emeryturze to każdemu się przydadzą.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!