PARTNER PORTALU
  • BGK

Urząd zaciska pasa i się przeprowadza

  • m-ce24.pl    28 czerwca 2011 - 14:37
Urząd zaciska pasa i się przeprowadza

Drogą do oszczędności działania mysłowickiego Urzędu Miasta są trwające przeprowadzki kilku Wydziałów z budynku Hotelu Gościniec przy ul. Krakowskiej.




Jak wyliczają miejscy urzędnicy dotychczasowa lokalizacja była nadzwyczaj droga. - W ramach redukcji zwolniono już łącznie 22 osoby, przy czym 10 osób jest na okresie wypowiedzenia. Zwalniane są najpierw osoby w wieku emerytalnym. Decyzje te nie mają charakteru politycznego, a podyktowane są tylko usprawnieniem działania urzędu. Jeżeli miasto ma funkcjonować normalnie, niezbędna jest reorganizacja urzędu - wyjaśnia Wojciech Król z UM Mysłowice (oceń prezydenta).

Docelowo stan personelu Urzędu Miasta ma osiągnąć liczbę około 260 osób. Największy najbliższy spadek liczby pracowników UM ma być związany z przejściem Straży Miejskiej na osobną jednostkę budżetową od 1 lipca. Wciąż w bólach rodzi się nowy regulamin Urzędu, który ma na nowo ustalić sposób działania miejskich urzędników. Według ostatnich nieoficjalnych informacji do rozwiązania pozostały istotne kwestie prawne.

Czytaj też: Kolejne zmiany w mysłowickim magistracie 

Dodatkową drogą do odchudzenia puli pieniędzy wydawanych na administrację mają być przeprowadzki. Część wydziałów UM znajdujących się w pomieszczeniach Hotelu "Gościniec" przy ul. Krakowskiej jest w trakcie przeprowadzki do innych budynków, w tym do dzierżawionego budynku Urzędu przy pl. Wolności.

- Dzięki wyprowadzce z "Gościńca" miasto zaoszczędzi 50 tysięcy zł miesięcznie - mówi Król. Ponadto właściciele innych budynków wynajmowanych przez Urząd Miasta zgodzili się na renegocjacje umów najmu, w wyniku których osiągnięte oszczędności na czynszach mają sięgać nawet 30%.

 

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.