PARTNERZY PORTALU
  • BGK
  • BGK

UTK: Podróżni skarżą się na higienę i komfort w pociągach

  • PAP/AT    13 lutego 2020 - 10:20
UTK: Podróżni skarżą się na higienę i komfort w pociągach
Urząd w 2019 r. otrzymał 1341 skarg pasażerów (fot. pixabay)

Pasażerowie pociągów najczęściej skarżyli się na higienę, komfort i jakość obsługi. Spadła natomiast liczba skarg dotyczących rozkładu jazdy pociągów - wynika z danych Urzędu Transportu Kolejowego (UTK).




Urząd poinformował, że w 2019 r. otrzymał 1341 skarg pasażerów - o siedem mniej niż rok wcześniej.

W ubiegłym roku skargi dotyczyły głównie niedostatecznego komfortu podróży i niewłaściwej postawy konduktorów (571 zgłoszeń), niedogodnego rozkładu jazdy i punktualności pociągów (475), nieprawidłowego funkcjonowania kanałów sprzedaży biletów oraz niewystarczającej informacji pasażerskiej (339 zgłoszeń).

Czytaj też: Do końca 2023 r. w wagonach toalety bez zrzutu ścieków na tory

"Sygnały przekazywane nam przez pasażerów są bardzo ważnym źródłem informacji o problemach występujących na styku systemu kolejowego i jego klientów. Poza pomocą w indywidualnych przypadkach rozwiązujemy także systemowe problemy, wskazując podmiotom kolejowym obszary, które wymagają poprawy" - powiedział prezes Urzędu Transportu Kolejowego Ignacy Góra.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA


Bezprecedensowe w skali Europy forum wielowątkowej dyskusji dotyczącej kluczowych zagadnień dla systemów opieki zdrowotnej. Już 5-6 marca 2020 r. w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.



×
KOMENTARZE (2)

  • kocham PKS-y., 2020-02-13 16:53:24

    a ja podróżuję 30-to letnim PKS-em i nie skarżę się , bo wiem że i tego może wkrótce nie być.
  • ant, 2020-02-13 14:51:44

    No i patrz - zawsze myślałem że można się skarżyć na niski poziom higieny - codziennie uczę się czegoś nowego ;)

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.