Po doskonałym otwarciu po lockdownie, z 53 proc. wzrostu liczby gości w ujęciu rocznym, kolejny tydzień był ponad 60 proc. lepszy - podaje w środę "Rzeczpospolita".
Jak pisze gazeta, "z najnowszych badań ShopperTrak Index Polska wynika, że w drugim tygodniu maja frekwencja w centrach handlowych była 65,1 proc. wyższa niż rok wcześniej oraz 15,6 proc. w stosunku do wcześniejszego, już rekordowego tygodnia". "Po kilku tygodniach zamknięcia większości sklepów w centrach handlowych klienci tłumnie pojawili się na zakupach. W efekcie od początku roku frekwencja jest 17,7 proc. niższa niż w 2020 r." - informuje.
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!