PARTNERZY PORTALU
  • BGK
  • BGK

Wrocław bierze przykład z Warszawy

  • Przegląd prasy/Puls Biznesu    18 lipca 2011 - 12:07
Wrocław bierze przykład z Warszawy

Stolica Dolnego Śląska chce wymienić nawet 200 przystanków w ramach partnerstwa publiczno- prywatnego.




Wrocław, wzorem Warszawy, chciałby wymienić wiaty przystankowe. Przedsięwzięcie może być realizowane w trybie partnerstwa publiczno-prywatnego – pisze „Puls Biznesu”.

Chodzi o około 200 wiat w okolicach Rynku Starego Miasta. Wkrótce miasto powinno ogłosić przetarg na wyłonienie doradcy do inwestycji.

Przeprowadzone w Warszawie kalkulacje pokazały, że tego typu inwestycja w PPP jest rentowna.

Warszawscy urzędnicy wyszli z założenia, że to reklama będzie jedynym źródłem przychodów partnera prywatnego. Ten, w zamian za nowe wiaty, otrzyma prawo do korzystania z powierzchni reklamowych na przystankach.

Jego zadaniem będzie m.in. utrzymanie wiat i ich ubezpieczanie. Warszawska inwestycja obejmie 1,6 tys. przystanków.

Wśród potencjalnych kandydatów na partnera prywatnego są Clear Channel Poland, JCDecaux Polska oraz konsorcja Universum Digital z UPG Warszawa, Ströer Polska z AMS, a także CAM Polski Outdoor i CAM Media – informuje „Puls Biznesu”.
Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.