Partner portalu

Nowoczesne technologie usprawnią działania zarządców

  • AKC
  • 18 sierpnia 2020 - 08:52
TBS Wrocław uruchomił system mobilny iMieszkaniec do komunikacji ze swoimi najemcami w sprawach usuwania awarii i drobnych usterek. System pozwoli przyspieszyć obsługę zgłoszeń w mieszkaniach i budynkach, którymi zarządza spółka.
  • W połowie roku na 5 wrocławskich osiedlach wdrożono elektroniczny system komunikacji z mieszkańcami.
  • Przy użyciu aplikacji mieszkańcy mogą zgłaszać awarie i usterki, a także otrzymywać powiadomienia o zagrożeniach na osiedlu.
  • Teraz z tego ułatwienia mogą też korzystać lokatorzy mieszkań wchodzących w skład zasobów TBS Wrocław. 
strefa premium

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE0

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!