Powstał specjalny adres, gdzie można zgłaszać problemy dot. niedostatecznych zabezpieczeń przeciw COVID-19

Urząd Miasta Poznania podał, że na adres stopcovid@um.poznan.pl można kierować korespondencję w sprawach, których usprawnienie mieści się w obszarze wpływu samorządu.
Jak tłumaczyła dyrektor Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych UMP Magdalena Pietrusik-Adamska, "otrzymujemy telefoniczne zgłoszenia od mieszkańców o zaniedbaniach w obiektach użyteczności publicznej, na które wpływ ma samorząd".
- Dotyczą one np. niezachowywania dystansu społecznego, niestosowania środków do dezynfekcji oraz braku maseczek. Chcemy odpowiednio reagować na te sytuacje i w myśl obowiązujących zaleceń sanitarnych podejmować działania, które poprawią bezpieczeństwo epidemiczne - wskazała.
Magistrat podał, ze każda informacja o tym, że trzeba podjąć lub wzmocnić działania na rzecz profilaktyki COVID-19 jest dla Miasta Poznania bardzo ważna.
Czytaj też: W Bielsku-Białej ruszyła rozbudowa drogi do kolei linowej na Szyndzielnię
- Korespondencja kierowana na adres stopcovid@um.poznan.pl będzie informacją pozwalającą na monitorowanie sytuacji epidemicznej i - w miarę możliwości - podjęcie działań. Powiadomienie uznawane będzie za informację sygnalną, niewymagającą odpowiedzi zwrotnej - zaznaczono.
Ministerstwo zdrowia poinformowało w niedzielę, że minionej doby potwierdzono w kraju 2523 nowe przypadki zakażenia koronawirusem, najwięcej na Lubelszczyźnie i na Mazowszu. Zmarła 1 osoba z COVID-19. W Wielkopolsce potwierdzono 102 nowe przypadki zakażeń.
Czy Polaków będzie stać na mieszkania? Zobacz najnowszą debatę
Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.