Partner portalu

Skuteczne dostarczenie wniosku do urzędu mailem. Jest wyrok WSA

  • pt
  • 3 sierpnia 2017 - 13:40
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Szczecinie uznał, że samo wysłanie do urzędu skargi drogą elektroniczną nie oznacza, że została ona skutecznie dostarczona. A w razie sporu obowiązek udowodnienia skutecznego złożenie wniosku spoczywa na petencie.

• Jak wysłać maila by mieć pewność, że dotarł do urzędu?

• Zdaniem WSA samo potwierdzenie wysłania informacji nie jest dowodem na jej skuteczne dostarczenie.

strefa premium

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE4

  • Maciek 2017-08-08 12:28:30
    Czy mógłbym prosić autora artykułu o podanie sygnatury wyroku???
  • prosta rada - ale skutecz 2017-08-03 20:18:46
    Do Chudy: Trzeba wpisać w regulaminy urzędu - że na koniec dnia - każdy musi przejrzeć skrzynkę przesyłek odrzuconych przez filtr... Inaczej nasze państwo POzostanie nadal teoretyczne...
  • Chudy 2017-08-03 19:43:42
    Jak informatycy ustawią filtr w ten sposób jak napisal poprzednik, to żaden mail nie dotrze do starostwa. Sąd oczywiście się pomylil bo nie nadąża za technologią. Gdyby starostwo jako budynek zamknąć na tzw. cztery spusty, to jak np. listonosz dostarczyłby przesyłkę i uzyskał potwierdzenie?...  rozwiń

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!