Partnerzy portalu

Urzędy odzyskały sprawność po awarii informatycznej. Przyczyna usterki nieznana

  • TK
  • 12 czerwca 2018 - 13:46
Wszystkie systemy działają już normalnie. Obywatele mogą bez przeszkód załatwiać sprawy w urzędach, a także korzystać z możliwości załatwiania ich drogą elektroniczną - poinformowało Ministerstwo Cyfryzacji w komunikacie.

We wtorek 12 czerwca około godz. 8 nastąpiła awaria serwisów: obywatel.gov.pl, pz.gov.pl, cepik.gov.pl, epuap.gov.pl. Niedostępne były także systemy SRP, CEPiK oraz ePuap. Systemy zaczęły powracać do sprawności między godz. 12.40 a 13. Działają już wszystkie wymienione serwisy i systemy.  Oznacza to, że urzędy mogą pracować normalnie.

- Przyczyną awarii była niestabilność działania jednego z komponentów systemu, przyczyny niestabilności będą dokładnie badane, będą też wyciągnięte wnioski, tak by podobna sytuacja nie miała miejsca w przyszłości - powiedział Igor Ryciak, rzecznik prasowy Centralnego Ośrodka Informatyki.

strefa premium

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE0

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!