PARTNER PORTALU
  • BGK

Pomogą załatwić urzędowe sprawy telefonicznie

  • PAP    14 lutego 2013 - 17:29
Pomogą załatwić urzędowe sprawy telefonicznie

Samorząd Rzeszowa uruchomił w czwartek infolinię dla mieszkańców. Rzeszowianie będą mogli uzyskać pod jednym numerem telefonu wszystkie informacje potrzebne do załatwienia swojej sprawy w urzędzie miasta.




Jak zapewniał na konferencji prasowej sekretarz urzędu miasta Marcin Stopa, mieszkaniec dzwoniąc na infolinię uzyska odpowiedź na każde pytanie.

"Jeśli sprawa będzie skomplikowana i konsultant nie będzie mógł pomóc, to przełączy telefon do odpowiedniego urzędnika z konkretnego wydziału. Nie będzie już przełączania w nieskończoność czy oczekiwania na połączenie. Chcemy, żeby mieszkańcy dzięki tej infolinii byli lepiej i szybciej obsługiwani" - dodał.

Czytaj też: Dlaczego niektórzy urzędnicy cierpliwie słuchają, ale uparcie nie odpowiadają na pytania mieszkańców?

W call center pracuje pięć osób, które zostały przeszkolone we wszystkich wydziałach urzędu miasta w zakresie podstawowych spraw.

Stopa zaznaczył, że infolinia ma spełniać trzy funkcje. "Oprócz informacyjnej także interwencyjną - np. kiedy mieszkaniec zobaczy przewrócony znak czy dziurę w drodze, może zadzwonić i ta sprawa będzie przekazana odpowiednim służbom" - mówił Stopa.

Dodał, że w planach jest również, aby za pomocą call center badać opinię mieszkańców Rzeszowa. "Pracownicy infolinii będą dzwonić i pytać mieszkańców o konkretne sprawy dotyczące miasta. Będzie to rodzaj konsultacji społecznych" - powiedział Stopa.

Uruchomienie rzeszowskiego call center trwało ok. pół roku. Jest to jedna z pierwszych tego typu inicjatyw w kraju. Samorząd Rzeszowa nie podał, ile kosztowało przygotowanie infolinii. Jak zapewnił prezydent Rzeszowa Tadeusz Ferenc, koszty były niewielkie. "Tu nie chodzi o pieniądze, ale o lepszą obsługę naszych mieszkańców" - dodał.

Infolinii pod numerem 1 77 88 99 00 dostępna jest od poniedziałku do piątku od godz. 7.30 do godz. 15.30; w środy numer jest czynny do godz. 17.00.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.




Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.