PARTNERZY PORTALU

PRZEDSTAWIAMY STREFĘ PREMIUM
PORTALU SAMORZĄDOWEGO

Strefa Premium to miejsce stworzone dla samorządowców i urzędników samorządowych oraz kadry zarządzającej w spółkach komunalnych i wszystkich zainteresowanych profesjonalną informacją na temat działania, rozwoju i otoczenia prawnego jednostek samorządu terytorialnego. Abonentom zapewniamy dostęp do unikalnych informacji, profesjonalnej wiedzy i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy.

Co znajdziesz w
STREFIE PREMIUM

  • • Unikatowe treści i nieograniczony dostęp do archiwum
    Informacje, rynkowe podsumowania, zestawienia, raporty, analizy, opinie, wywiady.
    • Rankingi i zestawienia
    Aktualne i archiwalne listy najdynamiczniej rozwijających się JST. Zobacz rzetelny obraz sytuacji finansowej, demograficznej, gospodarczej samorządów i ich spółek, analizę rozwoju społeczeństwa obywatelskiego i zachodzących tu zmian.
    • Udział w najważniejszych wydarzeniach
    Jeżeli zdecydujesz się na roczny abonament Strefy Premium PortalSamorzadowy.pl, uzyskasz pierwszeństwo uczestnictwa w kongresach, konferencjach, seminariach i wydarzeniach specjalnych organizowanych przez Grupę PTWP, m.in. w Europejskim Kongresie Gospodarczym.
  • strefa premium

Poznaj nasze
PLANY ABONAMENTOWE

  • 14,99 zł

  • Zamawiam

    Cena za pierwszy miesiąc, po tym okresie 74,99 zł miesięcznie. Subskrypcja odnawia się automatycznie, płatność kartą. Możesz w każdej chwili zrezygnować.

    • od

      250 zł

      za abonament półroczny
    • od

      300 zł

      za abonament roczny
  • Zamawiam

    Płatność jednorazowa. Dostępne metody płatności: karta, e-przelew, BLIK, Google Pay, proforma

FAQ

  • I. JAK UZYSKAĆ DOSTĘP? / ZAKŁADANIE KONTA / LOGOWANIE

    Jak uzyskać dostęp do Strefy Premium lub innych płatnych treści?

    Wybierz, czy chcesz skorzystać z oferty indywidualnej czy pakietowej. W pierwszym przypadku zapłacisz (wyłącznie kartą) za pierwszy miesiąc od razu, później co miesiąc nastąpi automatyczne obciążenie karty i odnowienie usługi na kolejny okres. W przypadku oferty pakietowej zapłacisz z góry za dostęp ważny 6 lub 12 miesięcy. Dodaj usługi do koszyka, podaj niezbędne dane i opłać zamówienie. Możesz skorzystać z różnych metod płatności.

    Czy otrzymam dane do logowania?

    Dane do logowania są ustalane samodzielnie przez użytkownika podczas zakładania konta (adres e-mail oraz hasło).

    Nie pamiętam hasła do konta, czy mogę je odzyskać?

    Należy skorzystać z opcji przypominania hasła. Opcja ta jest dostępna na stronie logowania.

    Czy zamówienie można złożyć telefonicznie lub mailowo?

    Zamówienia mogą być składane wyłącznie przez stronę internetową.

    Czy można zamówić usługę w imieniu innej osoby?

    Istnieje taka możliwość w przypadku wybrania ofert obejmujących dostęp na 6 lub 12 miesięcy. Wystarczy wówczas zaznaczyć odpowiednią opcję w koszyku zamówienia. Po dokonaniu płatności będzie można uzupełnić dane osoby, której ma być przyznany dostęp. Wystarczy po zalogowaniu do swojego profilu na stronie sklep.ptwp.pl przejść do zakładki „Aktywne produkty”, wybrać „Produkty cyfrowe” i kliknąć przycisk "Zarządzaj dostępami" przy opisie usługi.

    Po zalogowaniu nie mam dostępu do płatnych treści. Co zrobić?

    Aby uzyskać dostęp do zamkniętych treści, należy wykupić abonament Strefy Premium wybranego portalu lub konkretnej publikacji. W przypadku gdy usługa została wykupiona i opłacona, a problem nadal występuje, należy w pierwszej kolejności wylogować się z portalu, a następnie spróbować zalogować się ponownie. W przypadku dalszych problemów prosimy o wiadomość na adres kontakt@ptwp.pl

    Czym różni się oferta indywidualna od oferty pakietowej?

    Porównanie zawartości obu ofert jest widoczne na górze strony. W przypadku oferty indywidualnej jedyną dostępną metodą płatności jest karta debetowa/kredytowa, ofertę pakietową można opłacić na wiele sposobów. Ofertę indywidualną można zamówić wyłącznie dla siebie (tj. osoby zalogowanej), natomiast w przypadku oferty pakietowej istnieje możliwość przypisania dostępu innemu użytkownikowi.

  • II. PŁATNOŚCI / FAKTURY / CENY

    Jak dokonać płatności?

    Za ofertę indywidualną zapłacisz wyłącznie kartą debetową lub kredytową. Karta powiązana z Twoim profilem posłuży do zapłaty za każde odnowienie subskrypcji o kolejny miesiąc. W każdej chwili możesz zrezygnować i anulować przyszłe płatności po zalogowaniu do swojego profilu na stronie sklep.ptwp.pl.

    W przypadku oferty pakietowej możesz wybrać spośród wielu metod płatności. Jeżeli zależy Ci na czasie, wybierz płatność za pośrednictwem systemu Przelewy24.pl (np. kartą, e-przelewem). Dostęp jest aktywowany automatycznie (przez system) po dokonaniu płatności. Istnieje również możliwość wyboru faktury pro-forma, natomiast wiąże się to z wydłużeniem czasu oczekiwania na odblokowanie treści. Aktywacja następuje dopiero w momencie wpłynięcia środków na konto wydawnictwa.

    Co zrobić w przypadku nieudanej płatności za subskrypcję odnawianą automatycznie?

    W przypadku niepowodzenia płatności cyklicznej wysyłane jest powiadomienie na adres e-mail użytkownika. Przez kolejne 24 godziny można ponowić próbę płatności. Wystarczy po zalogowaniu do swojego profilu na stronie sklep.ptwp.pl przejść do zakładki „Aktywne produkty”, wybrać „Produkty cyfrowe” i kliknąć przycisk „Ponów płatność” przy opisie usługi. W przypadku kolejnego niepowodzenia płatności usługa zostanie wyłączona.

    Usługa została zamówiona, ale nie jest opłacona. Jak dokonać płatności?

    Historię zamówień można sprawdzić po zalogowaniu do swojego profilu na stronie sklep.ptwp.pl. Przy zamówieniach nieopłaconych dostępny jest bezpośredni link do strony płatności. Aby dokonać płatności, należy rozwinąć szczegóły danego zamówienia (przycisk „Zobacz”) i kliknąć ikonę płatności pod listą usług.

    Ile kosztują poszczególne abonamenty Strefy Premium lub inne płatne treści?

    Aktualna oferta Portalu Samorządowego jest dostępna na górze strony. Z pełną ofertą naszego wydawnictwa można się zapoznać na stronie sklep.ptwp.pl, wybierając menu „Nasze produkty” i poszukiwaną kategorię ("Strefa Premium" lub "Rankingi, raporty").

    Jak długo trzeba czekać na odblokowanie treści w przypadku wybrania faktury pro-forma?

    Dostęp przyznawany jest w momencie zaksięgowania środków na koncie wydawcy, więc czas uzyskania dostępu w dużej mierze jest zależny od użytkownika i tego, kiedy dokona płatności za zamówioną usługę. Najczęściej udostępnienie usługi następuje w przeciągu 3 dni roboczych od dokonania płatności (zlecenia przelewu). Po aktywacji usługi wysyłane jest powiadomienie na adres e-mail użytkownika.

    Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?

    Tak, wystarczy zaznaczyć tę opcję w wymaganym miejscu podczas dokonywania zakupów. Faktura VAT jest wówczas przesyłana niezależnie od wybranej opcji zapłaty.

    Czy jest możliwość wystawienia faktury na inny adres?

    Tak, ale trzeba zamieścić taką informację w uwagach podczas składania zamówienia lub przesłać do nas wiadomość na adres kontakt@ptwp.pl.

    Po jakim czasie od złożenia zamówienia trafi do mnie faktura?

    Faktura powinna dotrzeć do zamawiającego w ciągu 7 dni roboczych, licząc od dnia aktywacji usługi. Fakturę pro-forma można pobrać po zalogowaniu do swojego profilu na stronie sklep.ptwp.pl. Wystarczy przejść do historii zamówień.

    Nie dotarła do mnie faktura pro-forma. Gdzie mogę ją znaleźć?

    Fakturę pro-forma można pobrać po zalogowaniu do swojego profilu na stronie sklep.ptwp.pl. Wystarczy przejść do historii zamówień. W przypadku braku faktury pro-forma w tym miejscu prosimy wysłać wiadomość na adres kontakt@ptwp.pl.

    Czym jest oferta pakietowa?

    Ofertę pakietową przygotowaliśmy z myślą o odbiorcach oczekujących długoterminowego (6 lub 12 miesięcy) dostępu do naszych treści. Dzięki tej ofercie możesz zapewnić dostęp do portalu sobie oraz współpracownikom. W pakietach cena abonamentu dla jednego użytkownika jest zmienna. Im więcej abonamentów w zamówieniu, tym większy rabat na każdy z nich.

  • III. KORZYSTANIE Z TREŚCI / OBSŁUGA KONTA

    Gdzie mogę znaleźć opłacone treści?

    Zawartość Strefy Premium i inne płatne treści można przeglądać bezpośrednio na stronie portalu, do którego opłacono dostęp. Aby zobaczyć pełną treść artykułu lub uzyskać dostęp do danych, wystarczy zalogować się w wybranym portalu. Link do strony logowania jest widoczny pod każdym płatnym materiałem.

    Jak długo trzeba czekać na przyznanie dostępu?

    Dostęp jest aktywowany automatycznie po dokonaniu płatności kartą, e-przelewem lub inną metodą dostępną za pośrednictwem systemu Przelewy24. Istnieje również możliwość wyboru faktury pro-forma, natomiast wiąże się to z wydłużeniem czasu oczekiwania na odblokowanie treści. Aktywacja następuje dopiero w momencie wpłynięcia środków na konto wydawnictwa. Po aktywacji usługi wysyłane jest powiadomienie na adres e-mail użytkownika.

    Czy można kopiować teksty, grafiki, dane i inne materiały objęte płatnym dostępem?

    Wszystkie materiały można wykorzystywać wyłącznie do własnego użytku w granicach określonych w „Regulaminie treści płatnych”.

    W jaki sposób liczony jest okres ważności dostępu do treści płatnych?

    W przypadku subskrypcji czasowych okres abonamentu liczony jest od chwili aktywacji dostępu. Przykładowo: 12-miesięczny abonament z datą aktywacji 10 marca obowiązywać będzie do 10 marca roku następnego. W przypadku krótszych abonamentów okres obowiązywania usługi naliczany jest w sposób analogiczny. W przypadku materiałów z dostępem opłacanym indywidualnie (poza abonamentem) okres ważności dostępu jest określony w opisie usługi.

    Jak sprawdzić, kiedy upływa czas dostępu?

    Datę ważności wszystkich dostępów można sprawdzić po zalogowaniu do swojego profilu na stronie sklep.ptwp.pl. W przypadku Strefy Premium informacja o aktywnej usłudze i jej okresie ważności jest również widoczna przy materiałach płatnych po zalogowaniu w portalu, do którego opłacono dostęp.

    Czy można zmienić adres e-mailowy, na który został zakupiony abonament Strefy Premium?

    Nie ma możliwości zmiany adresu e-mail. Dostęp do Strefy Premium lub innych płatnych treści jest możliwy wyłącznie przy użyciu danych, które zostały określone w trakcie zakupu lub przypisane po zakupie (gdy zamówienie złożono w imieniu innej osoby).

    Czy można anulować subskrypcję?

    W dowolnym momencie można anulować subskrypcję odnawianą automatycznie (ofertę indywidualną). Wystarczy po zalogowaniu do swojego profilu na stronie sklep.ptwp.pl przejść do zakładki „Aktywne produkty”, wybrać „Produkty cyfrowe” i kliknąć przycisk anulacji przy opisie usługi. Anulowana subskrypcja wygaśnie wraz z końcem bieżącego okresu rozliczeniowego. Do czasu jej wygaśnięcia można korzystać z usługi bez ograniczeń w ramach wcześniej pobranej opłaty.

    Czy z kupionego dostępu może korzystać więcej osób?

    Dostęp przysługuje tylko jednemu użytkownikowi.


Kontakt

Masz pytania? Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu. Nasza infolinia jest czynna w dni robocze w godzinach 9:00-16:00.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!