PARTNER PORTALU
  • BGK

Polskie Marki Turystyczne - nowy projekt dla regionów

  • pt    24 grudnia 2018 - 14:05
Polskie Marki Turystyczne - nowy projekt dla regionów
Projekt „Polskie Marki Turystyczne” ma na celu wsparcie tworzenia tzw. regionów turystycznych (fot. pixabay)

Ideą projektu Polskie Marki Turystyczne jest stworzenie katalogu najbardziej atrakcyjnych polskich regionów i szlaków turystycznych, które będą profesjonalnie zarządzane i promowane.




  • Do udziału w projekcie Polskie Marki Turystyczne mogą aplikować do MSiT zarejestrowane organizacje, samorządy terytorialne i gospodarcze, instytucje, spółki, fundacje, stowarzyszenia.
  • Uczestnicy-zarządcy marek turystycznych zostaną podzieleni na dwie kategorie: Polska Marka Turystyki i Polska Marka Turystyki - kandydat.
  • MSiT zapewnia wsparcie w postaci udziału w szkoleniach, doradztwa eksperckiego, organizacji audytów, wizyt studyjnych.

Projekt „Polskie Marki Turystyczne” ma na celu wsparcie tworzenia tzw. regionów turystycznych, których marka ma oddziaływać na wyobraźnię turysty, a wysoka jakość świadczonych usług i spójny marketing zachęcać do podróży.

W ramach projektu będą tworzone warunki dla kooperacji organizacji turystycznych, samorządów i podmiotów branży turystycznej, co powinno zaowocować profesjonalizacją zarządzania turystyką na poziomie lokalnym.

Do udziału w projekcie Polskie Marki Turystyczne mogą aplikować do MSiT zarejestrowane w Polsce organizacje, samorządy terytorialne i gospodarcze, instytucje, spółki, fundacje, stowarzyszenia, przedsiębiorcy prywatni, organizatorzy turystyki i inne jednostki, których jednym z celów lub zadań statutowych jest promocja turystyki.

Uczestnicy-zarządcy marek turystycznych, którzy pomyślnie przejdą kwalifikacje zostaną podzieleni na dwie kategorie: Polska Marka Turystyki (uczestnik spełniający wytyczne w zakresie dobrych praktyk zarządzania i promocji marką turystyczną) oraz Polska Marka Turystyki - kandydat (uczestnik, który potrzebuje wsparcia doradczo-eksperckiego w spełnieniu ww. wytycznych).

Wszyscy zakwalifikowani do projektu uczestnicy, w szczególności kandydaci do tytułu Polskiej Marki Turystyki, otrzymają dostęp do zapewnionego przez MSiT wsparcia w postaci udziału w szkoleniach, doradztwa eksperckiego, organizacji audytów, wizyt studyjnych czy uczestnictwa w badaniach wizerunku danych destynacji turystycznych.

Ci, którzy otrzymają tytuł Polskiej Marki Turystyki, będą mogli korzystać ze wsparcia POT w prowadzeniu działań promocyjnych, m.in. z obniżonego kosztu udziału w branżowych targach w kraju i zagranicą oraz w wystawach i wydarzeniach promocyjnych, produkcji wysokiej jakości materiałów promocyjnych, organizacji podróży studyjnych dla przedsiębiorców i potencjalnych kontrahentów oraz dziennikarzy.

- Liczymy na to, że znak Polska Marka Turystyki stanie się prestiżowym certyfikatem oznaczającym jakość, atrakcyjność i niezawodność, a turyści będą brać go pod uwagę przy planowaniu swoich podróży - pisze MSiT.

Jak tłumaczy resort tworzenie tzw. regionów turystycznych czy kompleksowych szlaków turystycznych z silną marką, będącą swego rodzaju parasolem marketingowym dla usługodawców z danego obszaru, jest z powodzeniem stosowane w wielu atrakcyjnych turystycznie krajach (m.in. Austria, Niemcy, Szwajcaria).

- Polska chce czerpać z dobrych praktyk w tym obszarze, stosowanych w krajach europejskich. Mamy nadzieję, że bardziej kompleksowe zarządzanie destynacjami turystycznymi będzie sprzyjać prowadzeniu skuteczniejszego przekazu marketingowego i przyniesie efekty w postaci większej atrakcyjności takich regionów turystycznych w oczach turystów oraz zachęci ich do wydłużenia czasu pobytu w jednym miejscu - dodaje resort turystyki.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.