PARTNER PORTALU
  • BGK

Ponad 700 tys. zł będzie kosztowała dekoracja Krakowa na Światowe Dni Młodzieży

  • PAP/AS    14 maja 2016 - 17:25
Ponad 700 tys. zł będzie kosztowała dekoracja Krakowa na Światowe  Dni Młodzieży
Wjeżdżających do miasta witać będą duże podświetlane billboardy z hasłem: "Are you ready? (fot. Twitter)

2,7 tys. flag i ponad 700 drogowskazów dla pielgrzymów zostanie zamontowanych w Krakowie na czas Światowych Dni Młodzieży. Dekoracja miasta będzie kosztowała ponad 700 tys. zł, a zajmą się nią trzy różne firmy wyłonione w przetargu.




"Chcemy pokazać, że Kraków żyje tą imprezą. Tym, którzy tutaj przyjadą, dekoracja ma pomóc poczuć atmosferę Światowych Dni Młodzieży. Chcemy też, by pielgrzymi bez problemu potrafili się w mieście odnaleźć" – powiedział rzecznik Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie Michał Pyclik.

Wjeżdżających do miasta witać będą duże podświetlane billboardy z hasłem: "Are you ready?", co jest nawiązaniem do oficjalnego teledysku promującego ŚDM. W siedmiu punktach miasta - m.in. na rondzie Matecznego, obok Centrum Kongresowego ICE i rondzie Kocmyrzowskim umieszczone zostaną ogromne kostki, tzw. cuby prawdopodobnie z wizerunkiem Franciszka i młodych (podobne do tych, jakie zostały zastosowane podczas niedawnych mistrzostw Europy w piłce ręcznej, właśnie część z nich ma zostać wykorzystana ponownie).

Z myślą o pielgrzymach na ulicach ustawione zostanie drogowskazy informujące, jak dotrzeć do najważniejszych punktów w mieście. Na 33 ulicach, m.in. na słupach i latarniach, rozwieszone zostaną flagi w kolorach ŚDM: białym, żółtym, czerwonym i niebieskim, z logotypami miasta i województwa oraz z wizerunkami św. Jana Pawła II i św. siostry Faustyny.

Pierwsze będą montowane billboardy, które pojawią się już na początku czerwca. Większość dekoracji ma zdobić miasto od 15 czerwca do połowy sierpnia.

Prace zostały rozdzielone na trzy zadania, które zrealizują trzy różne firmy. Pierwsze to dostarczenie i montaż 2,7 tys. flag, co kosztować będzie 486 tys. zł. Zadanie drugie obejmuje montaż kostek i oklejenie billboardów – za 62 tys. zł, a trzecie wykonanie i instalację drogowskazów, za co miasto zapłaci 180 tys. zł.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.




Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.