PARTNER PORTALU
  • BGK

Ruszyła wiosenna edycja akcji „Toruń za pół ceny”

  • PAP    19 kwietnia 2013 - 11:52
Ruszyła wiosenna edycja akcji „Toruń za pół ceny”

Goście odwiedzający Toruń od piątku mogą skorzystać ze zniżkowej oferty 130 lokali gastronomicznych, sklepów, hoteli, placówek kulturalnych i sportowo-rekreacyjnych w ramach akcji „Toruń za pół ceny”.




Wiosenna edycja akcji potrwa cały weekend, do 21 kwietnia. W trzech ostatnich latach akcję organizowano pod koniec września. W tym roku zdecydowano się na dwie odsłony: 19-21 kwietnia, na inaugurację sezonu turystycznego, i 20-22 września, gdy sezon praktycznie się kończy.

Ideą akcji jest zachęcenie torunian i mieszkańców innych miejscowości do odwiedzenia Starego Miasta, a sprzyjać temu mają obniżone o połowę ceny na wszystkie lub wybrane produkty i usługi w hotelach, restauracjach, sklepach, klubach, muzeach, placówkach kultury, sportu i rekreacji. Do wiosennej edycji akcji włączyło się ponad 130 takich instytucji, firm i placówek.

Akcję „Toruń za pół ceny" wcześniej promowano nie tylko w Toruniu, ale również w Trójmieście, Poznaniu, Łodzi, Bydgoszczy, Olsztynie i Płocku. Na ulicach miast pojawili się toruńscy aktorzy, uzbrojeni w halabardy, zaopatrzeni w pierniki i materiały promocyjne.

Jak wynika z informacji zebranych przez organizatorów oraz z badań, akcja z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem zarówno ze strony instytucji i przedsiębiorców, jak i mieszkańców oraz gości odwiedzających gród Kopernika.

W zeszłym roku w akcji, która odbyła się w dniach 21-23 września, wzięło udział 111 różnych podmiotów, a ze zniżkowej oferty skorzystało blisko 33 tys. osób, w tym ok. 8 tys. gości spoza Torunia.

Wśród osób biorących udział w zeszłorocznej akcji przeprowadzono badania ankietowe. Okazało się, że przeszło połowa z nich specjalnie odwiedziła toruńską starówkę i skorzystała z ofert.

Wśród gości najwięcej było mieszkańców województwa pomorskiego, głównie z Trójmiasta (prawie 25 proc.) i województwa mazowieckiego, najczęściej z Warszawy (22 proc.). Pozostali uczestnicy nie zjawili się na Starym Mieście z powodu akcji, ale gdy się o niej dowiedzieli, to skorzystali z ofert.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.




Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.