PARTNER PORTALU
  • BGK

Województwa redukują wydatki. Nie zależy im na promocji?

  • PAP/AS    26 marca 2016 - 14:01
Województwa redukują wydatki. Nie zależy im na promocji?
Województwa wydają coraz mniej na promocję (fot. pixabay.com)

Polskie samorządy wojewódzkie redukują swoje wydatki marketingowe. W tym roku spadną one do 53,6 mln zł z 57,85 mln wydanych w roku 2015 - wynika z raportu przygotowanego przez portal marketingmiejsca.




"Z naszej analizy wynika, że kolejny rok z rzędu samorządy wojewódzkie obniżają wydatki na promocję. Ogółem w 2014 roku urzędy marszałkowskie wydały na ten cel 61,2 mln zł, w minionym roku 57,85 mln zł, a w tym planują wydać już tylko 53,6 mln zł" – mówi cytowany w raporcie Robert Stępowski, ekspert marketingu terytorialnego i autor badania samorządowych budżetów promocyjnych.

Z raportu wynika, że w 2015 roku najwyższymi budżetami na promocję dysponowały województwa: warmińsko-mazurskie (8,75 mln zł) i małopolskie (7,4 mln zł). Zaś najmniej wydały: mazowieckie (356 tys. zł) i opolskie (583 tys. zł).

Wśród najdroższych działań województwa warmińsko-mazurskiego w ubiegłym roku znalazł się projekt "Warmia i Mazury Pro-invest 2015", którego wartość wynosiła ponad 6,8 mln zł, z czego dofinansowanie ze środków unijnych to ponad 5,8 mln zł.

W tym roku województwo warmińsko-mazurskie planuje wydać na promocję około 9,2 mln zł.

Według raportu, województwo mazowieckie, które znalazło się na drugim biegunie pod względem wydatków marketingowych z budżetem za 2015 rok wynoszącym 356 tys. zł, wydało te pieniądze głównie na Kongres Promocji, XVI edycję Nagrody Marszałka Województwa Mazowieckiego i dożynki wojewódzkie. W tym roku Mazowsze chce wydać na promocję 366 tys. zł.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (1)

  • Jan, 2016-03-26 18:02:01

    Prawo Temat bardziej na luzie : kronikaodkrywcow.pl



Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.