PARTNERZY PORTALU
  • BGK
  • BGK

Pomorze Zachodnie promuje się na lotniskach

  • pt    4 czerwca 2019 - 13:57
Pomorze Zachodnie promuje się na lotniskach
Na lotniskach Danii i Norwegi, zachodniopomorskie prezentuje swoje najciekawsze miejsca i wydarzenia(fot. umwz)

Skandynawia to jeden z głównych kierunków, z których przybywają do zachodniopomorskiego turyści, ale i inwestorzy. Dlatego Pomorze Zachodnie od lat stawia na promocję regionu w krajach tej części Europy.




  • Na lotniskach Danii i Norwegi, zachodniopomorskie prezentuje swoje najciekawsze miejsca i wydarzenia.
  • Zadanie realizowane jest w ramach projektu: 'Baltic stories - Zrównoważony rozwój turystyki poprzez profesjonalizację wydarzeń o charakterze kulturowym w regionie Południowego Bałtyku”.
  • Całkowity koszt przedsięwzięcia to ponad 448 tys. zł.

W kwietniu promocja skoncentrowana została na Danii i porcie lotniczym Kopenhaga Kastrup. Nie przypadkowo: 1 kwietnia uruchomione zostało nowe połączenie z portem Szczecin – Goleniów. Pasażerowie oczekujący na swoje loty mogli zapoznać się z informacjami o tym, jak wiele możliwości spędzenia wolnego czasu oferuje Pomorze Zachodnie.

Na ekranach wyświetlany był film promocyjny ujmujący m.in. Festiwal Słowian i Wikingów w Wolinie, Święto Kaszy w Trzebiatowie czy Międzynarodowy Dzień Latarni Morskich w Świnoujściu. Dodatkowo wyświetlana była prezentacja promocyjna podzielona na kilka bloków tematycznych, takich jak turystyka rowerowa, żeglarstwo, zwiedzanie. W Danii prezentacja była dostępna przez cały kwiecień.

Czytaj też:  Najlepsze turystyczne miasta wybrane

-  To kontynuacja naszych działań promocyjnych, które od lat podejmujemy w Skandynawii. Jesteśmy coraz bliżej siebie, nie tylko dlatego, że gęstnieje sieć połączeń lotniczych. Jesteśmy jedną z najbardziej popularnych destynacji dla turystów z Danii, Szwecji czy Norwegii. Ostatnie lata pokazują też, że jesteśmy atrakcyjnym partnerem biznesowym i dobrym miejscem do lokowaniu biznesu. Chcemy umacniać ten wizerunek i zakorzenić się w świadomości kolejnych tysięcy osób, które podróżują - mówi marszałek Olgierd Geblewicz.

Teraz podobne działania prowadzone są w Norwegii. Materiały dotyczące Pomorza Zachodniego opublikowane zostały w magazynach pokładowych linii lotniczych Wizz Air, które obsługują bezpośrednie połączenia z Oslo, Bergen i Stavanger do portu lotniczego Szczecin - Goleniów. Linia Wizz Air posiada w ofercie 144 destynacji w 44 krajach. Reklama pojawi się także na potwierdzeniach rezerwacji lotu oraz kartach pokładowych. W czerwcu i lipcu na norweskich lotniskach w Bergen oraz Stavanger wyświetlane będą prezentacje multimedialne.

- Zauważyliśmy podczas spotkań B2B z turystyczną branżą skandynawską, że turyści którzy wielokrotnie odwiedzali już Kraków, Warszawę czy Gdańsk, obecnie poszukują nowych miejsc. I to jest nasza szansa, bo jako region z piękną stolicą mamy naprawdę mocną ofertę - mówi Magdalena Bulikowska, kierownik z Wydziału Współpracy Terytorialnej i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego .

Zadanie realizowane jest w ramach projektu: 'Baltic stories - Zrównoważony rozwój turystyki poprzez profesjonalizację wydarzeń o charakterze kulturowym w regionie Południowego Bałtyku”, realizowanego w ramach programu Interreg Południowy. Całkowity koszt przedsięwzięcia to ponad 448 tys. zł.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.